Доставка і оплата

Інтернет-магазин "MERK"     

ДОСТАВКА:

  • Самовивозу у нас немає.
  • Мінімальне замовлення 200 грн. + 10 грн. за кожну додаткову позицію товару в замовленні.
  • Доставка по Україні здійснюється Новою поштою зі складу в Вінницькій обл.
  • Замовлення надсилаються щодня з понеділка до п'ятниці о 16-00.
  • Замовлення, що надійшли до 13-00, відправляються цього ж дня. 
  • Замовлення, що надійшли після 13-00, відправляються на наступний робочий день. 
  • Замовлення з післяплатою зберігаються на пошті 6 днів, а на 7-й день повертаються.

ОПЛАТА:

  • Мінімальне замовлення – 200 грн.
  • Замовлення до 500 грн. відправляються тільки за повною передоплатою на карту або On-line картами Visa/MasteCard через систему LiqPay.
  • Замовлення від 500 до 4000 грн. відправляються тільки за передоплатою(частковою або повною) на карту або On-line картами Visa/MasteCard через систему LiqPay.
  • Замовлення від 4000 грн. можуть бути відправлені без передоплати тільки постійним клієнтам (наложка Нова пошта). Рішення приймає менеджер на підставі взаємодії з клієнтом.

ПРИЧИНИ СКАСУВАННЯ ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ:

  • Менеджер не може до Вас додзвонитися протягом 2 робочих днів. (Вказали невірний номер телефону, ніхто не відповідає на дзвінки, номер телефону знаходиться поза мережі, тощо)
  • Не надійшла оплата. При отриманні повідомлення з реквізитами для оплати, автоматично товар резервується під замовлення. Якщо протягом 2 днів оплата не надійшла - товар знімається з резерву і замовлення анулюється. (Якщо Ви розумієте, що є ймовірність того, що не встигнете оплатити протягом 2 днів, потрібно відразу сказати про це менеджеру, щоб він міг збільшити терміни резерву товару в замовленні).

Умови повернення та обміну:

Компанія здійснює повернення та заміну товарів відповідно до вимог чинного законодавства України.

Терміни повернення:

Заміна або повернення товару можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Відповідно до чинного законодавства Ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

- товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберіг товарний вигляд і свої споживчі властивості.